keskiviikko 6. elokuuta 2008

Muistoja * Memories

Haikea päivä tänään, kun taas yhdestä tutusta perheestä kantautui suru-uutisia. Koiran menettämiseen ei vaan totu :(

Tänään on se päivä
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen vanha ja voimani ovat ehtyneet,
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,
vaan pidä minua sylissäsi
ja kerro minulle kaikista
yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan
kunnes olen kulkenut rajan yli
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua mutta älä takerru minuun,
vaan jatka eteenpäin.
Kun aika koittaa kohtaamme jälleen
emmekä eroa koskaan.


Omat koirat ovat tällä hetkellä kunnossa. Väsynein on ollut Katariina, jolla on toinen perättäinen antibioottikuuri sekä kortisonikuuri ihottuman vuoksi. Katariina on säästynyt pitkään tuolta vaivalta, mutta nyt loppukesästä se sai taas pahasti iho-oireita. Se on jo parempi ja kortisooniannostuksia on taas voitu alentaa, mutta silti harmittaa: ulkoiset hoidot eivät katkaise tuota ongelmaa, mutta toisaalta lääkekuurit rasittavat Katariinan sisäelimiä ja lihakset vähenevät pikkuhiljaa.

Muut koirat ovat reippaassa kunnossa ja Helgakin on jo tottunut kynsienleikkuuseen ;)

Briefly in English: Got sad news of a fellow wolfhound passing away :(

Our own dogs are well, but Katariina has once again skin problems that needed medication. Now it's quite tired, but we hope that it get's better when we can stop feeding it chortisone.

Helga has developed so much that it let's us to clip its nails without struggle :)

Ei kommentteja: